vrijdag 29 december 2017

Losse eindjes...(2)

Aan het eind van het jaar las ik mijn blog zo eens terug en zag wat losse eindjes. Om het jaar netjes en opgeruimd te eindigen hier en daar een aanvulling op wat ik eerder schreef. De foto's komen van mijn verzameling oude ansichtkaarten. 


15 maart schreef ik over een pakket dat ik ter gelegenheid van de nieuwe baby naar Zuid- Afrika stuurde. Het kwam uiteindelijk met veel vertraging aan maar tot nu toe heb ik niet de moed gevonden om er nog eens aan te beginnen.


13 april vertelde ik over de anjers die ik kocht en in de pot voor het huis zetten. Ze bloeiden lang maar op een gegeven moment was het over. Toch kwam er aan het eind van de herfst nog 1 bloem tot bloei en as we speak staat hij nog steeds te stralen. De zaadjes die ik zaaide zijn nooit opgekomen.


12 april vertelde ik over de lekkage in de badkamer en de 'eigenwijze' loodgieter. Na mij ging hij naar een volgende klant en ook daar ging het niet helemaal goed. Dat (en menig eerder voorval) was voor de baas genoeg om hem te ontslaan. Hij werkt nu op de bloemenveiling en heeft het daar goed naar zijn zin. Eind goed al goed! Tot op heden houden we het droog.


20 april vertelde ik over de zakken met restanten wol die ik weggaf. Intussen heb ik al verschillende leuke dingen langs zien komen die van het garen gemaakt zijn. Fijn om te zien dat er zoveel plezier aan beleefd word. En fijn voor het goede doel.


5 mei was er hier op het blog een laatste weggever. Bij gebrek aan belangstelling stopte ik er mee. Ik vind het nog steeds jammer dat er niet meer op gereageerd werd, maar misschien ook waren de spulletjes niet leuk genoeg of hebben we simpelweg teveel spullen. Ik denk er over om in het nieuwe jaar toch weer eens te proberen of het nu wel lukt.


Op 11 mei liet ik de kettingen van kralen en knopen zien. Tussen neus en lippen door zei ik dat ik het nog wel leuk zou vinden om er workshops in te geven. Dat werd opgepikt en ik ga er verschillende. Allemaal met een erg leuk resultaat. Later maakte ik nog wat kettingen op bestelling.


4 mei ging ik naar mijn tante. Ik beloofde haar om snel weer eens te komen. Tot op heden heb ik die belofte niet waar kunnen maken. Er zijn goede redenen voor maar toch vind ik het jammer dat het niet gebeurde. Laten we hopen dat ik snel opknap en weer auto kan gaan rijden. Dan zoek ik haar snel weer op.


Zo, weer een stel vragen beantwoord. Fijn om het weer op een rijtje te krijgen allemaal. Hebben jullie ook last van losse eindjes op je blog?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten