dinsdag 2 mei 2017

Tasjes...

25 april. Ik vertelde gisteren over de tasjes die elk kindje dat op het feestje van klein meisje was, kreeg. Bij het naar huis gaan mochten ze er allemaal een kiezen. Ik probeerde een beetje vast te houden aan het prinsessen-thema.




In elk tasje ging een bellenblaas.


Met bovenop een spelletje met een kraaltje.


Natuurlijk mochten de stickers niet ontbreken.


Echte prinsessenstickers


De stuiterballetjes waren een groot succes maar bij mij vlogen ze alle kanten op. Vandaar dat ik er even de stolp overheen gezet heb voor de foto.


Oh en dit vond ik zelf weer zo leuk. Jojo's. Veel kinderen kennen die niet. Het was leuk om het ze voor te doen.


De grotere kinderen vonden de spelletjes hieronder leuker.


Elk kind kreeg ook vijf ballonnen want zeg nou zelf... wat is een feestje zonder ballonnen? Het idee om ze te vullen met water werd goedgekeurd.


Viltstiften mochten ook niet ontbreken en ook die gingen in het tasje.


Een klein zakje chips en een doosje rozijntjes en toen was het klaar. Wat leuk om al die blije koppies te zien.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke 'opdracht'. Ik vond vroeger (lees jaren 70) zo'n zakje aan het eind van een feestje geweldig. En met drie zonen, is jouw versie zo leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen