donderdag 11 mei 2017

Breikransje...

8 mei. Een licht gevoel van opwinding maakt zich van mij meester. Want ik ben bijna klaar met het inhalen en schrijven van de blogs. Zou het dan toch gaan lukken? Het is op het moment van schrijven donderdag en ik schrijf over afgelopen maandag. Ik kruis mijn vingers dat ik morgen alles ingehaald heb. Wat zou dàt fijn zijn. 


Ik stond in ieder geval vroeg op, verschoonde de bedden, stofte en stofzuigde boven. Ik gaf de planten water, ruimde alle speelgoed in de speelkamer op, zette ramen open en deed deuren dicht. Daarna stofzuigde ik de trap. Wij hebben nog zo'n ouderwetse traploper met koperen roeden.  Daarna dronk ik koffie en vertrok ik met een auto vol spullen naar mijn breikransje.


Wat fijn om de dames weer te zien, lekker een paar uur achter elkaar te breien en kletsen. Het was er niet meer van gekomen de laatste tijd. Het was maar voor twee uurtjes maar ik knapte er enorm van op. Ik ben heel graag alleen, maar zo af en toe is het ook leuk om onder de mensen te komen.



1 opmerking: