woensdag 29 maart 2017

Invulling...

Op de een of andere manier had ik drie blogs nodig om te komen waar ik nu ben. Het lukte niet om alles in één keer op te schrijven. Mijn hoofd was te vol met verdrietige, mooie, gelukkige, superfijne, ellendige en ook gewone dingen. Op de foto hieronder zie je alle stukjes van de puzzel. In het eerste deel legde ik de hoeken, daarna de zijkanten, de stukken met de rechte kanten en nu mag de rest ingevuld gaan worden. 


Ik begon alvast met het opzoeken van leuke spulletjes voor de week die komen ging. Het zou een feestweek worden want de kleindochters zouden komen logeren. Ze zijn dol op knutselen. Ik deed hier en daar vast wat dozen open. Dozen met kleurrijke inhoud. Zoals de puzzelstukjes hierboven op de foto. Lapjes vilt, knijpers, gekleurd papier, lijm, stickers, schoolbord, krijt, veertjes, kralen, wol en nog veel meer. Dit keer regende het de hele week en voerden we alles uit. Ik zal jullie er later van laten zien. Alles stukjes van de puzzel vielen precies op zijn plek maar voordat de dames kwamen moest er iets anders gebeuren. Ook daarover later meer.

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke week moet dat geweest zijn. Knutselen met geliefde kleintjes is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen