vrijdag 3 februari 2017

Vieren...

Er was zoveel te vieren op 31 januari. Dat mijn kleine grote neef jarig was bijvoorbeeld. Niet dat ik nog naar zijn verjaardag ga maar toch. Toen hij klein was heb ik voor hem gezongen, nu feliciteerde ik hem via WhatsApp. Ook onze voormalige koningin, prinses Beatrix vierde haar verjaardag. 79 is ze geworden en nog volop aan het werk. Het is zo leuk om haar af en toe nog eens te zien op tv.


Ik vierde dat er gewoon elke dag iets te vieren is. Hoe klein dan ook. En in gedachten stak ik de vlag uit.

2 opmerkingen:

  1. Ik vierde dat januari, die nare lange eerste maand weer voor bij is. Heerlijk, nu geniet ik van druk maar gezellig februari. En vandaag weer met zon !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @miekequilt, ik hoorde dat de kou weer terugkomt. We zijn nog niet van de winter af ben ik bang :-)

    BeantwoordenVerwijderen